Marketingchef til Aarhus-kontor

Vi er Danmarks dygtigste indenfor vores valgte specialer og har de nyeste værktøjer – vil du med på holdet?

Du har et teoretisk fundament indenfor marketing/kommunikation samt nogle års praktisk erfaring med marketing, og formår selv at udføre en række af opgaverne, samt at udvælge de dygtigste underleverandører, indenfor de områder, du ikke selv behersker på ekspertniveau.

Du brænder for at skabe det optimale indhold i vores profilering samt markedsføring rettet mod B2B. En stor del af vores markedsføring baserer sig på Value Proposition, hvor du i samarbejde med vores faglige teams, skal være dygtig til at kommunikere hvilke fordele og gevinster vores kunder og kundeemner kan opnå ved at samarbejde med os. 

Kommunikationsformen spænder bredt – lige fra content på hjemmeside, blogs, nyhedsmails, seminar invitationer, sociale medier, video etc. Alt sammen med udgangspunkt i en Buyer 2.0 tankegang.

Udover den salgsmæssige profilering, vil du også arbejde med intern markedsføring samt styrkelse af vores karriereportal. 

Kvalifikationer

  • Relevant teoretisk uddannelse med fokus på marketing og kommunikation.
  • Nogle års praktisk erfaring med ledelse af marketing, gerne i en B2B organisation. 
  • Faglig kompetent indenfor flere af de værktøjer, der naturligt anvendes i udførelse af opgaverne.
  • Udadvendt, proaktiv, energisk – og går gerne til tavlen eller sætter aktiviteter i gang.
  • Lyttende, analyserende og i stand til at drage en konklusion.

Opgaver og ansvar

  • Ansvar for en samlet marketingplan med dit eget marketingbudget.
  • Spille bold med Microsoft samt vores interne specialister, og formidle nyheder herfra.
  • Udarbejdelse af kundeudtalelser – både korte statements samt større testimonials og videoklip.
  • Frontrunner på vores digitale marketingstrategi.
  • Indhold på karriereportal samt generel Employer Branding.
  • Ansvarlig for hjemmeside samt indhold. 
  • Intern kommunikation i Microsoft Teams.
  • Gøre flittig brug af sociale medier, og assistere medarbejdere i optimal brug af sociale medier.

Vi tilbyder

  • Et job, hvor du udfolder dit talent som marketingchef, og løbende tilegner dig nye kompetencer.
  • Et miljø, hvor sparring med kollegerne er en helt naturlig del af hverdagen.
  • Løbende efteruddannelse.
  • Et behageligt arbejdsklima med en uformel omgangstone, mange personalegoder og velfungerende personaleforening, som står bag flere arrangementer i løbet af året. 

Om Bredana Axcite

Bredana Gruppen beskæftiger i alt 70 medarbejdere, og består udover Bredana Axcite A/S også af søsterselskabet Bredana Solutions A/S fordelt over kontorerne i Aarhus og Kolding. 

Bredana Gruppen har leveret Microsoft Dynamics-løsninger til danske virksomheder i snart 30 år og er Microsoft Gold Certified Partner på ERP og Microsoft Silver Certified Partner på CRM. 

Vi har AAA kredit rating. 

Besøg vores karriereportal for at få et indblik i, hvordan det er at arbejde i Bredana Axcite. 

Er du interesseret? 

Så send dit CV og udfyld din ansøgning via dette link.

Vi samarbejder med Testmanden om rekrutteringen. Se eventuelt www.testmanden.dk.  

 

keyboard_arrow_up