Axcite Inspire

Få styr på varer i transit med Dynamics 365 Supply Chain Management

GRATIS WEBINAR

Webinaret er afholdt.

Se vores aktuelle webinarer her

 


 

Dato

28. april 2021

calendar-date

Tidspunkt

Kl. 14.00 - 15.00

time-clock-circle


Sted

Webinar

pin

Tilmelding

Tilmeld dig her på siden

 

check-square

Til april frigiver Microsoft det nye landed cost-modul i Dynamics 365 Supply Chain Management, der giver bedre styring af dine varer i transit – både i forhold til transporttider, og beregning af dine indkøbte varers landed cost.

På dette webinar vil vi demonstrere de forskellige muligheder i landed cost-modulet, og vise dig, hvordan du bl.a. kan styre faktureringen af dine indkøb, opnå fuld rutestyring af dine indgående varer og bedre beregne dine varers hjemtagelsesomkostninger. 

På webinaret gennemgår vi:

Overensstemmelse mellem fysisk flow og økonomisk ejerskab. Det er nu muligt at styre faktureringen af indkøb for eksempelvis FOB-ordrer, så snart det økonomiske ejerskab overgår fra leverandøren til dig som kunde. Varerne tilgår ikke lageret direkte, men er i transit indtil endelig modtagelse på slutdestinationen. Den opgave har man tidligere skullet løse på kreativ vis eller med partnerløsninger.

Fuld rutestyring. Du kan nu opdele sine indgående varer i ruter bestående af flere etaper med hver sin leveringstid. Eksempelvis kan en forsendelse fra leverandøren bestå af forsendelse til havn, sejltid, fortoldning og sluttransport til eget lager. Opdateringer af faktiske datoer i kæden kan udløse automatiske opdateringer af modtagelsesdatoer, så din modtagelsesdato på lageret altid er korrekt.

Forkalkulerede og efterkalkulerede hjemtagelsesomkostninger. Det bliver nu muligt at estimere omkostningerne og fordele disse på varerne efter volumen, vægt eller anden passende nøgle. Realiserede omkostninger sikrer, at du ender med det reelle billede og den reelle landed cost for såvel indkøb som flytteordrer.

Vi slutter af med en live Q&A.


Webinarets værter

Webinaret præsenteres af Anne Sofie Ostradecki, Application Consultant, og Thomas P. Frantsen, som er Team og Product Manager og mangeårig partner hos Bredana Axcite.

Thomas har en baggrund som IT-chef hos et produktionsselskab, og har de sidste 16 år specialiseret sig som løsningsarkitekt og logistikkonsulent hos Bredana Axcite.

Anne Sofie er nyuddannet bachelor i Value Chain Management fra VIA University i Aarhus, og blev i januar i år fastansat som Application Consultant. Det sidste år har hun været tilknyttet Bredana Axcite som studentermedhjælper, hvor hun har dygtiggjort sig i Dynamics 365.


Thomas P. Frantsen

Team and Product Manager, Partner, Bredana Axcite

Anne Sofie Ostradecki

Application Consultant, Bredana Axcite

Tilmeld dig webinaret

Det er gratis at deltage.

Ved tilmelding til webinaret, tilmeldes du samtidig Bredana Axcites nyhedsbrev, som udsendes 10-12 gange om året. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

OBS: Hvis du ikke modtager en mailbekræftelse direkte i din indbakke efter tilmelding, så tjek dit spamfilter. 

Hvad er Axcite Inspire?

Axcite Inspire er en række gratis inspirationsmøder og webinars afholdt af Bredana Axcite, hvor vi stiller skarpt på gængse udfordringer i forsyningskæden, og hvordan man effektivt løser dem med udgangspunkt i Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management og værdiskabende tillægsløsninger. 

Vi lover dig, at du bliver inspireret! 

Se alle events her

keyboard_arrow_up